Mövzu" İkinci həyat"-məişət tullantılarının çeşidlənməsi və təktatemaiı.
Standartlar:
1.2.2.Əl alətlərindən istifadə etməklə məmulat üçün iş ardıcıllığını müəyyənləşdirir.
1.3.2.Bir sadə detaldan ibarət məmulat hazırlayarkən tərtibat bacarıqları nümayiş etdirir.
3.1.2.Yaşayış yerində sadə təmir işlərini yerinə yetirir.
3.2.1.Ailə büdcəsi və onunformalaşmasını şərh edir.
Məsəd:
Şəraitə və təbii imkanlara uyğun olaraq ,əmək bacarıqları nümayiş etdirmək.
Təlim -tədris və yaşayış yerinin,interyerin tərtibatı ilə bağlı təqdimat etmək.
Uşaqlarda ekoloji mədəniyyəti,doğma təbiəti sevmək, mühafizə etmək,qorumaq kimi hissləri tərbiyə etmək
Onlarda təbiətlə qarşılıqlı kömək və yardım etmək kimi hissləri tərbiyə etmək:
Məişət tullantılarının çeşidlənməsi,təkraremalı izah etmək və praktik olaraq həyata keçirmək;
Fənn:Texnologiya
İnteqrasiya:Ekologiya
Fənn müəllimi: Kərimova Xatirə
Hormətli müsabiqə iştirkçilari bu işlərə baxanda heç kim deməz ki ,bütün bunlar tullantılardan hazırlanib.Mən denək istəyirəm ki ,hər bir müəllimə istəsə tullantıların təkrar emalı nəticəsində yeni məişət əşyaları duzəldərək dərslərinizi daha maraqli qura bilərsiniz..Eyni zamanda şagirdlərin bu fənnə marağını və sevgisini qazandira bilərsiniz.Biz texnologiya müəllimləri çalışmalıyıq ki dərslərimizdə internet resuslarından istifadə edək.
İkinci həyat on PhotoPeach
Standartlar:
1.2.2.Əl alətlərindən istifadə etməklə məmulat üçün iş ardıcıllığını müəyyənləşdirir.
1.3.2.Bir sadə detaldan ibarət məmulat hazırlayarkən tərtibat bacarıqları nümayiş etdirir.
3.1.2.Yaşayış yerində sadə təmir işlərini yerinə yetirir.
3.2.1.Ailə büdcəsi və onunformalaşmasını şərh edir.
Məsəd:
Şəraitə və təbii imkanlara uyğun olaraq ,əmək bacarıqları nümayiş etdirmək.
Təlim -tədris və yaşayış yerinin,interyerin tərtibatı ilə bağlı təqdimat etmək.
Uşaqlarda ekoloji mədəniyyəti,doğma təbiəti sevmək, mühafizə etmək,qorumaq kimi hissləri tərbiyə etmək
Onlarda təbiətlə qarşılıqlı kömək və yardım etmək kimi hissləri tərbiyə etmək:
Məişət tullantılarının çeşidlənməsi,təkraremalı izah etmək və praktik olaraq həyata keçirmək;
Fənn:Texnologiya
İnteqrasiya:Ekologiya
Fənn müəllimi: Kərimova Xatirə
Hormətli müsabiqə iştirkçilari bu işlərə baxanda heç kim deməz ki ,bütün bunlar tullantılardan hazırlanib.Mən denək istəyirəm ki ,hər bir müəllimə istəsə tullantıların təkrar emalı nəticəsində yeni məişət əşyaları duzəldərək dərslərinizi daha maraqli qura bilərsiniz..Eyni zamanda şagirdlərin bu fənnə marağını və sevgisini qazandira bilərsiniz.Biz texnologiya müəllimləri çalışmalıyıq ki dərslərimizdə internet resuslarından istifadə edək.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder